מגזין מקסוס

צ'יינה מוטורס מתחילה בייבוא רכב משפחתי ומסחרי

רון אקרמן – תל אביב, פברואר 2021

גל ההדף של טסלה ומכת החשמל שעוברת על המדינה תופסים תאוצה….

קבוצת צ'יינה מוטורס, יבואנית מותגי תחבורה מובילים בעולם, שחוללה תחרות בשוק האוטובוסים בישראל, משיקה שני רכבים חדשים מבית MAXUS:

EUNIQ 5 –המשפחתי החשמלי הראשון בישראל

E-DELIVER 3 – המסחרי החשמלי המתקדם ביותר

EUNIQ 5 של MAXUS, חברת בת של SAIC יצרן הרכב הגדול בסין, יגיע ברבעון הקרוב לישראל. ה-EUNIQ 5 יהיה הסנונית הראשונה מבין מספר דגמים נוספים שתייבא הקבוצה במהלך השנה הקרובה. EUNIQ 5  מגיע בגרסה המפוארת, עם שבעה מקומות ישיבה, באורך 4.82 מ', גובה 1.78 מ', סוללה 52.5kw  , מנוע 100% חשמלי עם טעינה מהירה (DC) ו-AC לטווח נסיעה מקסימלי של 400 ק"מ (WLTP), ומערכות בטיחות ומולטימדיה מתקדמות. מחיר ה- EUNIQ 5 החל מ-198,194 שקל.

לצידו, הקבוצה תייבא לראשונה את הרכב המסחרי החשמלי המתקדם ביותר, E-DELIVER 3 גם הוא מבית MAXUS.E-DELIVER 3, מגיע בשתי תצורות- קצר וארוך. אורכו של הדגם הארוך 5.14 מ', גובהו 1.9 מ', משקל כולל של  2,630 ק"ג בעל כושר העמסה של 990  ק"ג, סוללה 52.5kw  וטעינה מהירה (DC) ו-AC לטווח נסיעה מקסימלי של 342  ק"מ (WLTP), מסך מגע 7" ומערכות בטיחות מתקדמות. מחיר ה-EDELIVER3 החל מ- 169,077 שקל.

קבוצת צ'יינה מוטורס ביצעה מהפכה בשוק האוטובוסים בישראל עם מותג האוטובוסים YUTONG, בכניסה לתחום המשאיות עם המותג JAC, ובתחום הצמ"ה עם באגרים של המותג SANY. כעת, תפעל הקבוצה באותה המתכונת בשוק הרכבים הפרטיים והמסחריים שנשלט בשנים האחרונות ע"י מספר מצומצם של יבואנים. בנוסף, בשל מגבלות הקורונה, הקבוצה מציגה סטדנדרטים חדשים בנושא השירות כאשר אולם תצוגה המסורתי יוחלף בשירות אישי כשאנשי המכירות של הקבוצה יגיעו עם רכבי MAXUS עד לבית הלקוח הפוטנציאלי לנסיעת מבחן והיכרות.

יצחק קויפמן, יו"ר קבוצת צ'יינה מוטורס: "מהפכת הרכב החשמלי בישראל עולה שלב ובשנים הקרובות נראה מעבר חד לרכבים אלו על חשבון הרכבים המסורתיים המזהמים, הן בשוק הפרטי והן בשוק המסחרי. סין מובילה בעולם את תחום הרכב החשמלי עם מגוון יצרנים ברמות שונות.  מהניסיון שלנו ישנה חשיבות רבה באיכות  היצרן ומוצריו ולכן לאחר בחינות מעמיקות בחרנו להביא לארץ את רכבי MAXUS האיכותיים, מבית  SAIC  היצרנית הגדולה ביותר בסין .בשלב הראשון בחרנו להביא את Euniq5 המשפחתית החשמלית בעלת שבע מקומות ברמת גימור יוקרתית ובדרגת בטיחות גבוהה. הדגם כיום הוא להיט במספר מדינות באירופה. כפי שפתחנו את התחרות בתחום האוטובוסים אשר יצר מהפכה בשוק, כך נעשה גם בתחום הרכבים החשמליים הפרטיים עם Euniq5  ודגמים נוספים שיגיעו בעתיד הקרוב. צ'יינה מוטורס גאה להוביל את המהפכה בתחום הרכבים החשמליים בישראל".

אודות:

קבוצת צ'יינה מוטורס, הוקמה בשנת 2009 ע"י איש העסקים יצחק קויפמן, והפכה תוך מספר שנים לאחת החברות המובילות בתחום התחבורה בישראל. החברה היא הזכיינית של מספר יצרני כלי רכב סיניים ויצרני ציוד כבד: אוטובוסים, משאיות, רכבות, מיניוואנים, כלי רכב חשמליים, ציוד הנדסי, חלקי חילוף ועוד. הקבוצה היא השגרירה הישראלית של תעשיית הרכב הסינית ומשתפת פעולה עם מספר מותגים מהמובילים בסין.

לחצו כאן לקריאת הכתבה באתר רון אקרמן – החיים הטובים »

כתבות נוספות

האתר משתמש ב- "קבצי עוגיות" (Cookies) לפרטים »